بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

بهترین کلبه اینترنتی سریال و کارتون

ارزانترین فروشگاه خرید پستی سریال و کارتون های قدیمی با کیفیت عالی

خرید پاوربانک ارزان "شیائومی" باتری سامسونگ و ال جی

داشتن پاوربانک الان جزو ابزارهای مهم حساب میشود. با وجود موبایل ، تبلت و سایر وسایل مرتبط با انها که با باتری های شارژی کار میکنند یک منبع تامین نیروی انها در هر جایی لازم است. قیمت های پاوربانک مثل سایر محصولات الکترونیکی سر به فلک کشیده است. امروزه همه به دنبال خرید پاوربانک ارزان و با کیفیت هستند.. پاوربانک شیائومی 10 هزار آمپر از همین دسته است.

پاوربانک شیائومی با بدنه آلومینیومی محکم و همچنین باتری درجه یک شرکت سامسونگ و ال جی گوی سبقت رو از رقبای خودش ربوده است. طراحی سبک و بدنه مقاوم و باریک و خوش ساخت بودن این محصول رو جزو بهترین پاوربانک برتر و پرفروش جهان قرارداده است.

 

 

قلب تپنده هر پاوربانک باتری آن است و بیشترین وزن در بدنه متعلق به باتری است. باتری های سامسونگ با وزن پایین و ماندگاری شارژ بالا کیفیت فنی و ساختاری این کالا را بالا برده است. 4 باطری لیتیومی در این پاوربانک 10.000 میلی آمپر انرژی الکتریکی را ذخیره میکند. این میزان از انرژی برای 6 بار شارژ کامل گوشی کفایت میکند. وزن کلی پاوربانک شیائومی حدودا 205 گرم می باشد.

بر روی بدنه این پاوربانک قدرتمند و به صرفه 4 نشانگر ال ای دی طراحی شده که میزان شارژ باتری را نشان میدهد و هر کدام از چراغ ها یک چهارم یا 25 درصد از کل 100% شارژ می باشد. بدنه آلومینیومی آن ضد خش و ساییدگی می باشد.

مدارهای حرفه ای درون این شارژر همراه قرار داده شده تا در برابر نواسانات جریان و ولتاژ و یا افزایش دما محافظت کند. در واقع دستگاه شدت جریان مورد نیاز وسیله ای که به ان وصل شده را تشخیص داده و در صورت افزایش و شدت جریان  اتوماتیک آن را قطع میکند تا اسیبی به دستگاه وارد نشود.

وقت خودتون رو تلف نکنید و سریع این محصول با ارزش اما با قیمت مناسب را از فروشگاه اینترنتی لردیا به ادرس  lordia.org خریداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد